Selasa, 19 Juli 2011

KENALI HERBA-

STOMA-K
Mengandungi 100% organic herbal
Centella asiatica( pegagan)
dan herba lainnya
Sejenis asid organic yang dikenali sebagai HCA (hidroxycitric acid) didapati amat baik kepada pengidap penyakit rheumatism dan masalah pundi kencing.
Ia juga dapat mengaktifkan penghadaman dan digunakan sebagai puratif (pembersih pundi kencing), tumor dan dysentri (ketumbuhan dan kuman dalam pundi kencing).
Di sudut farmakologinya, Stoma K (HCA) menghalang hipogenesis, merendahkan pengeluaran kolesterol dan asid lemak, meningkatkan pengeluaran glycogen dalam hati, membuang nafsu makan, menambah pengeluaran haba tubuh dengan mengaktifkan proses thermogenesis.
Produk ini merupakan makanan diet tambahan yang berpotensi untuk mengurangkan berat badan. Kajian juga menunjukkan HCA adalah selamat digunakan seperti asid sitrik. Pengambilan Stoma K adalah selama 30 hingga 45 min sebelum makan sebanyak dua hingga tiga kali sehari, iaitu 1 – 3 biji kapsul setiap ambilan.
Kajian juga menunjukkan bahawa mereka yang mengambil Stoma K selama 2 bulan akan kehilangan purata berat badan sebanyak 12 paun, dengan mengurangkan pengambilan makanan manis dan gula dan ia juga dapat menambah tenaga melalui aktiviti pembakaran lemak tersimpan dalam tubuh.

Tidak ada komentar: