Senin, 02 Maret 2009

DETOKSIFIKASI ala 3D



Detoxifikasi
Pengambilan herba yang utama adalah untuk program pembersihan yang dikenali sebagai “detoxifikasi”. Pernahkah anda membaca kisah seorang perempuan yang bernama Pam Clayton daripada
ada Urthlingborough Northamptonshire.Beliau mengalami masalah lemah ingatan, pelupa,rasa sakit ditangan dan kaki dan hampir lumpuh.Selepas melalui beberapa ujian beliau didapati mempunyai kadar mercuri yang sangat tinggi dalam tubuhnya.Mercuri tersebut berasal daripada tampalan gigi sewaktu kecilnya dan tampalan itu mulai bocor.Beliau mengalami kesembuhan setelah melakukan program detox.Hasil dari itu beliau telah menulis tentang bahayanya logam berat dalam tubuh.
Darimana datangnya kadar mercuri yang tinggi dalam darah bayi anak-anak autisme sedangkan darah bayi amat bersih daripada sebarang pencemaran logam berat?
Tahukah anda telah belaku satu anjakan yang menakutkan. Sepuluh tahun dahulu di Indonesia kadar anak-anak autisme 5000 : 1 tetapi hari ini kadarnya menjadi 500:1 .
Bayi tidak mempunyai Hempedu yang sempurna dan cukup untuk membawa keluar raksa dari tubuh bagi mengelakkan ia menghalangi fungsi buah pinggang. Vaksin Hepatitis-B mengandungi 12 mcg raksa iaitu lebih 30 kali ganda daripada tahap selamat bagi tubuh dan menyebabkan belakunya Autisme.
Menurut satu kajian terbaru mendapati antibiotiok mungkin menyebabkan peningkatan risiko membentuk kanser payu dara. Menurut Jurnal Persatuan Perubatan Amerika (JAMA) lagi wanita yang mengambil lebih daripada 25 preskripsi berdepan dengan resiko berganda,membentuk barah payudara dalam tempuh masa 17 tahun.
Bagi mengeluarkan mercuri dan apa jua logam berat dalam pengobatan Jawi mencadangkan penggunaan herba Chelation (dibaca:Kilation).Herba ini bertindak secara mengikat logam dan dikeluarkan melalui najis dan air kencing.Nama produk ini ialah “deep cleansing”
Bagaimana pula dengan virus Rubella yang dibiakkan melalui sel diploid manusia ( organ janin yang digugur atau dibedah) dan virus Polio dibiakkan dalam buah pinggang monyet.

Kelebihan detox(toxid,suhu dan angin)

- menormalkan PH pencernaan
- mengurangi beban enzim pancreas
- melancarkan cairan hempedu
- mengurangi lemak dan penyumbatan liver
- menghidupkan flora usus
- melancarkan pembuangan lendir
- membuang sumbatan usus
- merangsang peristaltik usus,
- membersih darah
- membersih saluran kencing
- mengembalikan keseimbangan cairan tubuh untuk peredaran cairan limphatik
- membuka liang-liang kulit
- mengeluarkan lendir daripada paru-paru.
- Kadangkala belaku pertambahan selera makan apabila melakukan program detoxifikasi namun bagitu ia tidak akan menaikkan berat badan kerana kadar metabolisma tubuh juga meningkat dan menukarkanya menjadi tenaga

Tindakbalas.(DOC)
- Demam atau flu
- Diare atau sembelit
- sakit otot dan sendi
- sakit kepala
- kembong dan mual-mual
- lesu
- keluar lendir
- gatal dan jerawat
- nafas berbau
- mudah dingin
- gangguan emosi
- menyebabkan rasa lapar dan selepas hari ketiga sudah tidak berasa apa-apa lagi.
by fidani ahmad

Tidak ada komentar: